Jak jsem se nesložila, když mi Jeho Copykillerstvo zdrbalo web (i s ředkvičkami)

„Tak snad se nám z toho Martina nezhroutí…“

„Já myslím, že Martina si teď půjde dát panáka.“

Těmihle slovy se se mnou loučilo copykilleří duo, Lucie a Dušan, v závěru audio feedbacku, který jsem u nich před pár týdny vyhrála ve webinářské loterii.

Inu, nezhroutila jsem se (klika, že šestinedělí mi skončilo týden předtím), ale ten panák by býval bodl, to zase jo. :)

Pokud jste na webinář Vaše texty v přímém přenosu koukali taky, nebudou pro vás tyhle rady novinkou.

Jenomže!

Od teorie k praxi vede ještě cesta daleká. Něco o tom vím. Mnohé z copy tipů, které zazněly ve webináři i ve VIP zpětné vazbě pro mě, totiž předkládám svým čtenářům ve vlastním e-booku. Tak asi nastal čas, aby se jimi konečně začala řídit i sama ó velká šperkařka textů. :) To je teda gól!

Takže rekapitulace… Ať z toho taky něco máte. Vy i vaše weby.

1. Nenuťme čtenáře přemýšlet.

Dokud jsem na vlastní uši neslyšela konkrétní a profi připomínky ke svému webu, žila jsem v přesvědčení, že v mých textech je teda rozhodně všechno jasný jak facka (jó, ztělesněná skromnost, to jsem já).

Ukázalo se, že není. Ha. Prej facka.

In your face, Hešidýlko…

A tak jsem vzala virtuální lopatu a překopala komplet celou upoutávku dárkových Mizérek. Posuďte sami. Pokud netušíte, jak stránka vypadala dřív, vězte, že je to možná lepší.

2. Zbytečně se nevykecávejme a rovnou servírujme přínosy.

V sekci šperkařských bonusů k e-booku jsem se vášnivě rozvyprávěla o tom, jak mě baví dárečky dostávat i rozdávat, a proto mám nějaké i pro vás. A co jako, že jo? Dyť to je super, ne?!? No, až na to, že není.

Prozatím nemám to srdce odstranit svou vykecávací pasáž úplně celou. Tak jsem ji aspoň osekala, zkrátila. Snad to neodnesla i její vtipnost. Ačkoli… A tím se dostávám k bodu 3:

3. Zbavme se přehnané kreativity a ostrovtípků. Pišme jasně a srozumitelně.

Až budu velká a zralá, možná se rozloučím s komplet všemi must dylýty, jako je „e-dílo“, „e-paráda“, „za tuhle cenu si můžete koupit 32 svazků ředkviček“, „vrátím vám kapříky, odkud ke mně připluli“, a dalšími (ne)vtipnými nejednoznačnostmi.

Zbyde pak ale ještě prostor pro autenticitu? A co na to moje ředkvičkové múzy?

Třeba zmoudřím, chytnu se za nos a nechám si poradit. (A třeba to bude dřív, než si myslím). A začnu prodávat o 150 e-booků měsíčně víc a získám korektorské zakázky do foroty na celý rok 2019.

Ale budu to pořád já?

Možná prostě ještě nejsem na takhle hvězdný úspěch připravená. :D

(A hele, milý čtenáři, narovinu, ta věta o kapřících je fakticky úplně nepochopitelná? Dík.)

2 odpovědi na “Jak jsem se nesložila, když mi Jeho Copykillerstvo zdrbalo web (i s ředkvičkami)”

  1. No právě, kde je ta hranice mezi: to je zbytečné, to tam být nemá. A: tohle jsem já a to mě odlišuje. Třeba tvoje ředkvičky, nebo některé (z určitého pohledu) slovní vycpávky miluju, díky tomu jsou tvoje prodejky a stránky jiné, bavím se. A zrovna u tebe s tvým tématem je navíc očekávám. Takže, babo (nebo ředkvičkova muzo) rad. 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *